Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Ez volt az évszázad baszása" - Nick Curran

Egy swingerpasi gyónásai

Egy swingerpasi gyónásai

Bácsi

Audencia a klubban

2015. január 19. - swingerpasi

Mindig tudom, ha néznek szeretkezés közben. Mármint ha a parteremen kívül néznek. Megérzem. Még élvezni is szoktam.
Most is megéreztem. Ez a nézés valami más volt.
Ezen a szombaton nem voltak sokan a klubban. Zsanettal kettesben voltam a zárható szobában , én voltam felül, amikor megéreztem, hogy a félig nyitott ajtóban valaki áll. Vállam felett néztem hátra, amikor megláttam a Bácsit.
Ott állt az ajtóban és minket egy nézett. Hatvanon túl volt és a széles termetéhez tekintélyes pocak is társult.
Fura volt ahogy nézett minket,, de nem volt tolakodó vagy követelőző. Csak nézett minket a nagy szemeivel, némi sóvárgással.
Engem persze nem lehetett kizökkenteni a ritmusból. Túlságosan jól éreztem magam a csúszós meleg punciban, a fejemet pedig a cicik közé próbáltam befúrni...
Később a földszinten is láttam az őszhajú Bácsit, a go-go girl  műsora alatt. Ott ült egyedül a kanapé szélén és csak nézte a műsort. A lány műsora alatt a zene  Prince "Cream"-je és Madonna "Justify My Love"-ja volt, de a Bácsi szinte mozdulatlanul nézte az erotikus show-t. Egyedül volt, nem láttam vele senkit.
A Bácsi még akkor is ott ült a kanapé szélén, amikor a műsor után tucatnyi hölgy rázta nevetgélve a popsiját a táncparketten. Volt köztük olyan, aki akár a Bácsi lánya vagy unokája is lehetett volna. 
És ahogy ott álltam , rengeteg kérdés tódult az agyamba.
A Bácsi fiatalkorában is volt a kornak megfelelő swingerklub? Mennyire voltak szégyenlősebbek vagy perverzebbek az akkori lányok? A Bácsi miért jött egyedül jött vagy egy hölgy kísérte el? Hogyan tetszik neki a mostani zene vagy néha eszébe jut egy régi Szécsi Pál szám? A Bácsinak milyen lányok tetszenek, a fiatalabbak vagy a saját korosztálya?
Én is ilyen leszek majd egyszer?
 bacsi.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpasi.blog.hu/api/trackback/id/tr237087535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása